Enter exit (panic) and then PARADISE!
Publicerat den

Japp min första ämnesrad på engelska, håller tydligen på att bli mer internationell! 

Så det som har hänt i mitt liv (och Linns för hon kommer ingenstans utan mig) är som följer:



Jag och Linn tänkte ha en chill morgon i Leon och sen lämna med en eftermiddagsbuss, men när vi skulle gå och boka gick det ingen direktbuss den dagen! Så jag Linn och en lätt irriterande amerikanare bestämde oss för att själva korsa gränsen! 


Här åker vi en av många shuttels på väg till Utila!



Kom fram till Honduras huvudstad och sov en natt!


En grej i Centralamerika är att man stannar på stora bufférestauranger när det är dags för lunch, här är jag och Linn helt groggy efter många timmars buss!


Maten vi åt: ägg med salsa, bönmos, ris samt en bankanställd med smör!


Tog en väldigt guppig båt och var efter 2 dygns resande framme på Utila (paradiset).


Spenderade en underbar vecka då vi åt baleadas (dubbelvikta tortillas med bönmos sås ägg och ost sjukt gott)!


Såg solnedgångar!


Njöt


Hängde på båtar och snorklade!


!


Sen dök vi en hel del!


Linn tog open water!


Och jag tog advanced! Japp vet mitt öga...




Hängde med Amy som också var här!!


Och med dessa snyggingar! 


Favvocafé!


Var helt enkelt i paradiset! Ägnade sen två hemskt sega dagar med att ta oss till Guatemala och Antigua! Här ska vi stanna några dagar och plugga spanska!





Linnea

ALLTSÅ NI ÄR SÅ BRUNA JAG HAR ALDRIG SETT NÅT LIKNANDE!!!!!!!!!<3

Svar: Haha tack fina du!! Det ligger en massa jobb bakom ska du veta!!!❤️
emma axberg



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?