Colombia!
Publicerat den

Korsade alltså gränsen till Colombia och sa hejdå till Ecuador!




Så vackert!


Åt vegefrukost och spanade in Propayan lite snabbt!



Tog sen världens skumpigaste buss till San Augustin!


!!!



Hängde i hängmattor och gav oss ut på ridtur för att se lite ruiner!





Väldigt coolt!






Drack även öl och tittade på naturen!


Sen åkte vi till Samba staden Cali! Tog en lektion, gick ut utan att våga dansa (sjukt duktiga dansare!) och åt mat såklart!



Linn klippte sig och vi var hennes coola crew!


Jag köpte en kaftan!


Och hängde i kattparken!


Åkte sen vidare till Salento där vi drack rom med arbetarna på kaffefarmen där vi bodde!


Tog en skräckfylld ridtur till detta vattenfallet!


Tog en kaffetur!


Lärde mig att annanas växer i buskar!




Tog en vandring





Till en dal med världens högsta palmer!


Drack kaffe!


Och åt en cowboy frukost ( under har vi bönor och ris )!


Åkte vidare till Bogota där vi firade långfredagen med vin och omelette fransk stil ( allt annat var stängt ).



Fullt med folk och snacksförsäljare på gatan trots allt! (Colombianerna är galna i snacks! Jag har inte varit hungrig en sekund hittills för var man än går finns det en försäljare)!


Bogota var väldigt fint men för första gången kände jag mig lite osäker, fick inte gå vart vi ville så gick runt i cirklar i det säkra området!


Snygging!


Gick på det väldigt häftiga guldmuseet och fick inspiration! 


Åt en enorm vegemåltid & gick för att hämta väskorna och åka till Santa Marta men när vi kom dit var min backpack borta med alla mina grejor utom mitt pass och kort... Spenderade nästa dag hos polisen och åkte sen vidare med en mindre och mycket lättare ryggsäck....






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?