Sand och hav
Publicerat den

Begav oss vidare till oasen Huacacina för att chilla och klättra på sandyner och sanboarda! Sagt och gjort!



 
Firade även finaste Linneas födelsedag! 


Såg solnedgång och uppgång från sandtoppen bakom vårt hostel! 





Åt lyxiga hamburgare och hängde vid hostellets pool!





Det var väldigt kul!


Lagade sedan middagar, drack vin och låg vid stranden (inte så mycket till strand) samt funderade över våran framtid i Paracas! 


Firade alla hjärtans dag!


Åt frukost!


Begav oss ut på cykelöventyr i stark motvind, ett företag jag snabbt gav upp men som mina tappra vänner slutförde, de sa det var fint! Min tvätt blev ren så jag var också rätt nöjd!


Linn klippte mitt hår som Linnea sen stylade, vi träffade tre underbara svenska tjejer som vi drack te med och sen åkte vi vidare!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?